Renovatie in & RoNDOM VILLA SPRING-IN

Villa Spring-In is gehuisvest in een oude karakteristieke woning uit 1930. In de loop van de jaren is er veel aan de woning verbouwd en aangepast. Deze verbouwing is echter al weer heel wat jaren geleden gedaan en is het nodig om wat aanpassingen te doen.

In een aantal kamers is het laminaat kapot en aan vervanging toe. Ook moeten er muren en deuren opnieuw worden geverfd.

Ook buiten moet er wat gebeuren. Een paar stevige tuinbanken of picknicktafels, gezellig wat planten of bloembakken, buitenverlichting... ook lijkt het ons geweldig om een stevige grote trampoline in de voortuin te plaatsen...SPRING er maar in, voel je welkom in Villa SPRING-IN!

Help je mee met het opknappen en verder aankleden van Villa SPRING-IN?  Klik dan hier.