SUPPORT

We zoeken support om de projecten van Stichting SPRING-IN te realiseren en nieuwe projecten mogelijk te maken.

U kunt een gift overmaken, structureel of eenmalig. Ook kunt u als vrijwilliger aan het werk om te helpen met klussen rondom Villa SPRING-IN of betrokken worden bij het maatjesproject (hierover volgt meer informatie)

Ook wanneer u een project in Oost-Europa wilt ondersteunen of bezoeken denken we graag met u mee! We werken altijd samen met lokale organisaties.

BEDANKT VOOR JE SUPPORT VAN EEN VAN ONZE PROJECTEN!

202301 Logeeropvang Villa Spring-In

202302 Renovatie in & rondom Villa Spring-In

202303 Inloop-Atelier Spring-In; ontmoetingsplek voor de buurt (in ontwikkeling)

202304 In de bres voor Ionel (Moldavie)

Uw gift mag worden overgemaakt naar NL 38 RABO 0344 0092 89

o.v.v. van het projectnummer of algemeen.

De stichting is geregistreerd als ANBI.

Heeft u vragen over een bepaald project of wilt u graag een specifieke projectaanvraag ontvangen, neem  dan gerust contact op!

Vanaf 2024 willen we meerdere kleinschalige projecten ondersteunen in Oost-Europa.